'Best Friend'

10:40 AM


kali ni aku nk cite tntang Best Friend.. korang ada best friend tk?? msti la adkn..
best friend la satu2x nya org y akan bnyk membantu kita d masa hdpan.. 2 pun
klau best friend korang 2 otak dia tk miring.. hahaha.. pilih best friend..
kena pilih betul2x.. pilih permata n bukan kaca.. hik2x.. tk ksh la best friend kmu 2
Girl ke, Boy ke.. sma je.. rugi klau korang tk de best friend.. korang akn rasa sunyi.. hhuhuu..
nsib la aku ada best friend..  bleh kongsi2x cite.. buat stdy group.. =)
bnyk faedah y kita dpt.. kan kan?? tpi.. best friend aku skrg mcm bzy sngt.. huhuhu..
tk thu la klau dia msh anggap aku best friend dia.. kmi dri budak2x da knal.. =)
so, bnyk kenangan bersama.. best friend je.. bukan couple k.. =) aku sayang best friend aku..
kami memang satu kepala.. hahaha... =) k la.. bye..

You Might Also Like

0 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...