'Sedih'

1:18 PM

aku tulis ni subuh2x.. time nk gie kerja.. aku sedih sngat..
aku da tngok org ke-3 2.. dia mmang ok.. tpi sory la..
ko memang muka perampas!! aku sakit hati ngan ko la bro..
knpa ko nk sngt rampas kkasih aku?? tk de org lain ke?? ermm..
or kkasih aku y terkejar2x kt ko?? sakit nye hati aku!!
klau bleh.. aku nk ambil pisau.. dan tikam kat Jantung aku..
sakit sngt!! huhuhuhu.. =(
'SD'<<-- knpa ko buat aku mcm nie..
mmang ko tk cintakan aku..mentang2x aku duk jauh..
huhu.. tpi knpa ko biarkn aku jatuh cinta kt ko?? ko
sngja nk seksa aku ek?? jahat nya ko!! huhu..
aku sakit hati + jelez sngt2x..........
aku hrap ko tk nyesal tinggalkn aku..
aku cinta ko btul2x.. bkan skdar nk puaskn diri sendiri..
aku akan ingt ko smpai bila2x.. =)

You Might Also Like

0 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...