Insya Allah =)

12:14 PM

Cuba melupakn semua perkara2x yang menyakitkn hati wan.. sampai wan tak ley tdo mlm ni..huhu.. aku raa menyesal sangt.. knpa la wan buat mcm ni..? knpa? knpa? huhu.. aku sedih sangat.. help me kwn2x semua.. kalau korang tk de.. tk thu la apa yang wan akn buat kat diri wan..time sekarang ni.. wan just nk dekatkn diri dengan ALLAH S.W.T.. wan dpt rasa..wan da terlalu jauh dengnnya y maha berkuasa..

"Ya ALLAH, Ampunkn la dosa2x yang telah aku lakukan selama ini.. tunjuk kn la jln yang benar kepada ku ya ALLAH.. jauh kan la aku dari perkara2x yang menjauhkn aku dari mu ya ALLAH..Kerana terasa sungguh berat ujian yang engkau telah berikn kepada  ku.."

aku tahu.. ALLAH selalu ada bersama ku.. wlaupun aku berada dlm kesedihn ka.. gembira ka.. =)
insya allah.. aku akn jumpa jln yang bleh mengubh aku jdi lebih baik drpd skrg.. =)

Mencintai Seseorg . .biar la Sama Dengan Kita Mincintai Tuhan Kita . . =)

#Thanks sudi baca . .

You Might Also Like

0 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...