Sedih..but still love you..

1:44 PM

sedih..sedih dan teruskn bersedih..knpa harus ada ksdhan dlm diri kita? sungguh mnykitkn hati.. =( keikhlsan ku, kejujuran ku.. smua bgai tk brguna lagi.. apa y harus aku lakukan? aku tk thu apa nak buat..aku menjadi bingung.. mgkin aku nak gila..huhuhuhu.. palis2x. . . aku msh waras.. aku tk dpt byangkn klau hidup ku pnuh dngn kegembiraan yang tk henti2x . .huhu.. ni.. sedih je balik2x . .mcm mne ni geng?? help me.. Gtau la aku tips2x spuya tk sedih2x . . huhu.. aku prlukan smua pndpt dri korang semua..huhuhuhuhu..

You Might Also Like

0 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...