Aku Sedih ! ♥

4:28 AM

Tengok dari tajuk dan gambar kat atas ni pun korang da tahu aku sedih..kan? >.< huhuhu! aku sedih la..aku memang suka sedih and nanges! aku kaki nanges...hoho..

layan movie pun wan nanges..walaupun movie 2 tk la sedih sangat.. huhu.. maybe air mata wan banyak sangat.. >.< sape nak air mata wan?? wan malas nak simpan air mata ni.. kan best if dapat nanges darah.. T.T huhu..

aku sedih la! sebab dia tak rindu kat aku pun... huhu.. tak tahu nak cakap apeeee... BABY! I MISS YOU!! 

semakin lama, aku rase hubungan aku dan dia semakin jauh...! >.< huhuu.. nape ni? nape ni? aku sendiri pun tak tahu.. ok! ok! think +ve ! :)

R

You Might Also Like

0 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...