perjalanan yang jauh penuh dengan dugaan

8:55 PM


jauh lagi perjalanan yang perlu aku jalani.. :') semoga perjalanan ku dilindungi oleh Allah S.W.T..amiinn..

hanya tuhan yang selalu ada bersamaku..sama ada aku sedang bersedih..mahupun aku sedang gembira..

dugaan yang akan datang pasti lebih besar..dari sbelum ni.. ^^ huhu..

aku seperti tidak percaya bahawa aku sudah berumur 18tahun.. ^^ aku telah diberi nyawa olehNya selama 18tahun ini.. semoga Allah s.w.t terus memberi kesempatan hidup buat ku..

Thanks Allah s.w.t!! <3 <3

berikan hamba mu ini kehidupan yang bahagia dunia dan akhirat..aminnn <3


facebook + twitter bukan tmpt meluahkn perasaan..jadi wan meluahkn perasaan kat blog ni..boleh? >.<

maafkan wan kerana sudah membuang masa korang dengan entry ni ^^

thanks sudi baca!! <3

You Might Also Like

0 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...