Mengharapkan Ramadhan Dapat Menghilangkan Luka Di Hati

10:10 AM

Termenung Sendiri
Bila agaknya aku dapat melupakan memory semalam? kenapa aku asyik teringatkan memory yang da lama berlalu pergi..? serius aku tak boleh melupakan memory 2.. memory aku bersama dia.. macam mana aku nak lupakan memory 2? bantu aku! huhu.. 

sebenarnya aku masih menyimpan semua kenangan2 aku dan dia..sayang rasanya untuk d buang kenangan itu.. tapi selagi aku terkenang memory 2.. selagi 2 aku tak dapat bangunkan diri aku semula seperti dulu.. aku da jatuh tersungkur setelah dia tinggalkan aku..

ramai kawan2 aku yang telah memberi sokongan dan kata2 semangat untuk aku kembali pulih seperti selalu.. tapi aku tak mampu.. kadang2 aku tewas dengan perasaanku sendiri.. ku harap.. RAMADHAN kali ini dapat membantu aku untuk melupakan memory yang menyedihkan itu..huhu..amiinnn <3

You Might Also Like

0 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...