choose the one who makes your world beautiful

9:48 PM


choose the one who makes your world beautiful
Zaman sekarang bercouple da lain. semua pandang paras rupa dan harta. tak kira la dia 2 gay ke, lesbian ke..semua pun sama hanya memandang paras rupa dan harta. kita tak bleh nak tukar semua 2. 2 hak masing2 nak cara macam mane kan. sabor jew la. huhu. 

Kalau ikutkan hati, aku pun nak buat macam 2. nak pandang paras rupa dan harta. tapi tak mampu, aku cuma nak couple yang tak pandang paras rupa dan harta. macam pepatah 2 

"choose the one who makes your world beautiful" :')

Kalau orang 2 boleh buat aku bahagia da cukup walaupun dia tk de paras rupa dan harta. aku tak pandang semua 2. aku pandang hati , keihklasan dan kesetiaan seseorang 2. klau semua 2 ada da cukup bagi aku. tak perlu paras rupa yang cantik , handsome dan sebagainya. :')

Ada lagi ke manusia macam 2? manusia yang tak pandang paras rupa dan harta? ade sebenarnya. cuma aku tak jumpa lagi. huhu. hrap suatu hari nnti dpt jumpa org yg tk pandang smua 2. amin. 



You Might Also Like

0 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...