kenapa awak tinggalkan saya?

12:55 AM

kenapa awak tinggalkan saya?
kenapa? kenapa? kenapa aku jew yang asyik ditinggalkan? ape salah aku eh? aku tak menghargai ke? huhu. aku da cuba yang terbaik. tapi aku masih ditinggalkan. sabar jew la. mungkin ini semua dugaan dan ujian buat aku kowt. aku pun tak tahu sebenarnya. huhuu

Time aku da sayang kat someone 2 sangat2. time 2 gak mereka tinggalkan aku. huhu. rase macam tertipu jew selama menjalinkan perhubungan 2. tapi saya kena redha. dalam hati kecil aku ni. masih ada secebis rasa cinta dan sayang kat dia. aku tak macam dia. aku tak boleh lupakan someone yang aku btul2 syang dan cinta.

Walau sekejam mana pun mereka 2. perasaan 2 masih ada. :') aku macam 2 orangnya . tak tahu pulak korang kan. setiap kali aku tengok picture dia. mesti rase "patah seribu" dan rase nak nanges + rindu pun ade. huhu. 

kadang2 hati aku berkata "aku nak dia semula!!" . tapi 2 semua hanya mimpi buatku. dia da tak sayang aku sebagai mana aku sayangkan dia. dia hanya suka kat aku. aku yang terover2 kan. malunya rase diri ini. kengkawan rapat aku pun ramai yang kata "move on wan!" . aku memang boleh move on. tapi bila aku free, dan terpandang picture dia. mesti perasaan cinta dan sayang 2 datang semula. =.=" huhuuu

~ awk! semenjak awak tinggalkan saya. saya rasa sangat2 "kosong" ! ~

Sekian, Terima Kasih



You Might Also Like

2 comments

  1. rilex lah. cari 'manusia' mu melalui Allah.

    ReplyDelete
  2. ehh wan lilek lahh...Allah suh kita belaja dulu lah tu...kan..kann???

    ReplyDelete

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...