musim hujan kembali lagi

6:31 PM

Hujan
Assalamualaikum dan slm 1malaysia !? hehe. aku pun tak pasti sama ada entry kali ini hanya perasaan aku sorang or korang pun dapat rasakan. cewah! haha. hmm.. musim hujan kembali lagi..yeaaah! =.=" alhamdulillah klau hujan turun. hujan 2 kan rahmat. ;) 

Setelah aku mengenal pasti , hujan turun selalunya waktu petang , senja. sebab time 2 aku baru nak rehat da hujan. huhu. maklum la. orang bekerja part time ni bekerja dari petang sampai ke malam jew. tapi klau hari2 cuti kena la datang bekerja. lagi pun aku kerja part time jew. bukan full time :p 

Korang perasan tak, klau musim hujan mesti ramai yang sakit. betul tak? orang yang sakit 2 memang sensetif orang nya. aku la orang 2. haha. aku selesema dan sakit tekak. huhu. aku tahu ni semua ujian dari Allah s.w.t :) aku tak nak merungut. orang yang sakit dihapuskan dosa2 kecilnya dan pasti ada hikmah kenapa kita sakit. 

Midterm pun da selesai, sekarang aku tak pegi mane2. aku kerja jew walaupun hujan turun dengan lebatnya.  nak tahu ape rahsianya ? aku ade payung! haha. sediakan payung sebelum hujan. bukan tunggu hujan turun baru nak cari payung :p

Pape pun selamat bercuti dan happy depavali ! :)

You Might Also Like

3 comments

  1. musim hujan dtg hujung thn...mase nie lah byk kenduri kawin...

    ReplyDelete
    Replies
    1. owhh yeke? ingtkan bulan ni..sbb hari2 hujan..huhu

      Delete
  2. hati-hati bila menggunakan jalanraya di musim hujan..

    ReplyDelete

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...