nak balik sabah

8:47 PM

sabah
Assalamualaikum semua? tetiba hari ni mood aku tak stabil. huhu. enta kenapa aku rasa nak balik sabah la. tak sabar nak cuti kowt. aku da bosan duk sini. haha. klau kita banyak duit. tk pe la kan. ni duit da pokai ! lol !

Aku sebenarnya da tak de mood nak duk KL. klau boleh aku nak pindah study kat sabah. aku rindu dengan family. maklum la aku anak mak. aku tak boleh berjauhan dengan family. aku tak de family kat KL ni. huhu. setakat kawan2 jew ramai.

Aku still perlukan family aku. =.=" dugaan. huhu. kalau korang berada di tempat aku. ape korang akan buat? pindah sabah ke? or teruskan study kat sabah ? huhuhu.

You Might Also Like

0 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...