senyum walau hati disakiti

9:58 AM

senyum walau hati disakiti
Assalamualaikum dan salam 1malaysia semua? :) hari ni aku penuhkan masa dengan bekerja. no time 2 fikir sedih2 dan cinta2. kat tempat kerja aku digelar budak "senyum' . haha. sebab aku senyum jew. aku kurang bercakap. bukan sebab aku tak pandai nak bercakap .  cuma aku malas nak bercakap kalau perkara 2 tak penting. kannn. 

Betul la. dengan senyuman ni kita boleh tutup kesedihan dan segalanya. walaupun aku senyum . korang tak tahu ape yang aku rasa sebenarnya. aku cuma mampu bersabar dan bertahan. sebab aku jauh dari family aku. family aku kat sabah. huhu. 

Macam ni la hidup seorang perantau. redha jew. Allah sentiasa ada menemani kita :') ok la guys. aku nak tidoo.. selamat malam semua. :)


You Might Also Like

0 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...