Sandakan ke Kota Kinabalu

2:45 AM

Assalamualaikum dan salam sejahtera guys ? ^_^ kali ni baru ada masa dan peluang untuk aku update blog. tapi kepada sesiapa yang sering meluangkan masa jenjalan kat blog aku ni . terima kasih sesangat ! sayang korang :*

Sebenarnya aku baru jew balik dari bercuti-cuti malaysia di kampung halaman kat Kota Kinabatangan, Sandakan, Sabah ^_^ sudah aku lepaskan segala rindu kat sana. cuma yang sedih nya aku tak sempat nak jumpa kengkawan lama. :(

It's ok.. maybe next time aku dapat jumpa ngan kengkawan lama aku 2. rindu diorg sesangat ! :'( dah! dah ! aku tak mau sedih2. aku nak enjoy, happy, dan ceria selalu baru laa hidup ini rasa best jew.. kan.. 

Aku dengan scandel aku.. lolz.. hahaha !
Sekarang aku kat UiTM kampus Kota Kinabalu da. baru jew sampai.. orang pertama sampai kat bilik.. hahaha.. (T_T) yang lain masih merayap kat shopping mall kowt.. :) anyway, Thanks to my parents (ayah, mak, akak) kerana sudi hantar aku ke K.K dan aku sekarang da semangat sangat nak belajar ! maklum la aku da lepaskan semua rindu kat kampung halaman ;) 

Esok kena bersiap awal.. sebab ada kelas awal.. yuhhuuu ~ kelas Business Mathematics.. ade Quiz !! huhu.. doakan aku dapat jawab k? :D syg korang ! hehe

Jom masuk kelas ! hehe. sebelum terlambat aku nak wish "Merry Christmas And Happy New Year" buat korang semua ! 

Terima Kasih kerana masih sudi blogwalking dan membaca entry aku ni yang tak seberapa menarik.. :')





You Might Also Like

4 comments

  1. Singgah nak cari kenalan blogger kat sini.. jom follow kami..

    Blog : Mahamahu.com
    Twitter : @mahamahu
    Instagram : Mahamahu
    Youtube : Mahamahu

    Thanks u..

    ReplyDelete
  2. Business maths really killed me during my diploma. haha anyway goodluck on your study!

    ReplyDelete

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...