Happy Birthday Yang Ke 19 Tahun To MySelf

2:06 AM

Semalam Dinner bersama PDRM.. sempena karnival pencegahan jenayah :)

Assalamualaikum dan salam 1 UiTM ? ^_^ 
Hari ni merupakan hari yang paling menggembirakan dan paling bahagia buat aku. mesti korang pun da tahu bila baca tajuk entry aku kali ni kan? haha!! hari ni BIRTHDAY aku. yuhuuu ! :)

Birthday aku yang ke-19 tahun. 19 tahun 2 weeyh! bermaksud aku bukan 18 tahun da. semalam merupakan hari last aku berumur 18 tahun. 19 tahun 2 kira dewasa la kan? bukan remaja da. muahaha.. tapi perangai aku mcm budak-budak kowt. -.-" 

Aku pegi mane-mane pun mesti ade jew yang wish "Happy Birthday Wan!" :)) da macam 1 UiTM tahu hari ni birthday aku *konon jew laa. hahaha. 

Thanks so much la kepada kengkawan UiTM aku, kengkawan kat FACEBOOK, kengkawan kat TWITTER, kengkawan kat WHATSAPP, kengkawan lama time sekolah kerana masih ingat birthday aku. thanks for the wish ! thanks mendoakan kebahagiaan aku. hanya Allah s.w.t yang dapat membalas jasa baik korang.. may Allah bless you alls jugee ;)

Aku bersyukur sesangat kerana aku dibesarkan sebaik mungkin oleh parents aku. huhu.19 tahun da mak dan ayah menjaga aku. :') aku mungkin tidak dapat membalas jasa mak dan ayah.. tapi aku akan jaga mak dan ayah aku sebaik mungkin.. apa pun yang kita lakukan, kita mesti dahulukan mak dan ayah :)

thankssss semua ! :* thanks sudi baca..hehe..
 

You Might Also Like

7 comments

  1. Happy birthday bro! moga panjang umur n dimurahkan rezeki.. :)

    ReplyDelete
  2. happy birthday! May Allah bless you ^__^

    from ::Arkitek Hati::

    ReplyDelete
  3. HEPI BESDAY TOO YOU .. HEPI BESDAY TOO YOU .. HEPI BESDAY TOO YOUU .. HEHE
    #semoga berjaya dlm hidup dan dimurahkan rezki :)

    ReplyDelete
  4. Happy belated besday...May all ur wishes Come True

    ReplyDelete
  5. happy bufday bro.heheheheh blajar rajin2.wee

    ReplyDelete
  6. X terlmbt g kowt untk wish besdy..hapy belated besday..hope u wil hapx and suced in your live..amin

    ReplyDelete
  7. happy birthday my friend, may god bless you always !

    ReplyDelete

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...