Follow rizwan ewan kat INSTAGRAM

12:30 PM

hye hye hye smua !!?? tetiba memalam buta *nak hampir subuh* ni ade mood nak mengupdate blog yang sekian lama aku tinggalkan..hahaha.. xD

actually aku tak nak bercakap panjang2.. aku cuma nak mempromosikan instagram aku kat korang. aku da lama aktif instagram ni.. cuma baru skrg aku ada masa mempromosikan instagram aku 2..hehe klau korang nak kenali aku lebih mendalam..

korang boleh la follow instagram aku : @Rizsyamz :) selamat follow memfollow..

korang boleh tengok instagram aku kat bawa ni.. korang kena follow dulu..baru boleh tengok mcm ni.. ;p hahaha..

print screen instagram rizwan ewan
Kalau korang tak de app instagram kat smart phone.. korang boleh terus klik "SINI" untuk follow aku :))

Terima kasih kerana sudi membaca sampai ke akhir entry aku pada kali ni.. "LIKE" klau sudah baca..hehe.. thx againn.. xoxo


You Might Also Like

0 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...