Unit Pengurusan Sukan, UiTM Sabah

3:59 AM

I LOVE UITM
 Assalamualaikum dan salam 1 malaysia smua ! :) kini aku kembali lagi. muahaha. sudah sekian lama aku tak update blog yang famous pada suatu ketika dahulu *perasan 22 saat* :3 hahahaha.

pembelajaran untuk sem baru UiTM bagi pelajar diploma start pada 10 June yang lalu. kini masing2 da tau jadual waktu kuliah dan kelas kuliah kat mna. 

Entry kali ni sebenarnya aku nak cerita pasal unit kokum UiTM cawangan kota kinabalu, Sabah.. hrap maklum la. setakat ni baru 2x waktu perjumpaan kokum dan baru kemarin dapat berjumpa dengan pengurus2 club.

pelbagai jenis club dan acara sukan yang ditawarkan dalam sem baru ni. waktu mula2 masuk kat uitm sabah ni. hanya satu jenis kokum yang ditawarkan iaitu KASATRIA NEGARA *kawad dan etc.. 

sem baru ni ade Badminton, bola sepak, futsal, menari, dan banyak lagi. dalam banyak2 2.. yang aku pilih UNIT PENGURUSAN SUKAN. hahahaha. hanya 4 org lelaki yang join club ni. yang lain semua girrllll.. (T_T) sedessssss

Tapi tak pe la. ok je. aku pilih club ni sebab.. club ni paling easy nak score A++++ dari club2 yang lain. bukan saje2 nak score A.. tapi score ni la yang akan bantu tingkatkan CGPA aku nanti. fuhh ! ~yang pasti aku tak pernah ikut2 kawan pun. aku join club ni.. sebab aku mmang minat nak uruskan sukan2 ni. 

pengurus Unit Pengurusan Sukan 2 cakap. maybe kitorang akan membuat lawatan kat luar kampus. yuhuuu.. 2 yang best.. salah satu tempat yang pengurus 2 cakap nak bwk aku dan alih2 UPS pegi PARIS.. *leTOP tak? hahahaha

pape pun, GOOD LUCK smua! jaga kehadiran.. baru boleh dapat A+++++ ;)

Sekian ~

 

You Might Also Like

1 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...