komen banyak, traffic blog meningkat (gadget)

2:10 PM

gadget pengkomen terbanyak blog
Selamat kepagian dan salam jumaat buat korang semua ! :) hari ni satu lagi gadget telah menarik perhatian aku.. gadget ni bukan la gadget baru cuma versi kali ni agak menarik. tanpa memikir panjang aku terus copy + paste link dan tampal gadget 2 kat blog aku.. jadi la hasilnya. hahaha !

Kepada korang yang berminat nak ada gadget ni boleh ar cari sendiri kat pasar ! hahaha. just kidding. korang pegi je tengok gadget ni pastu klik tulisan "add gadget" kat bawa dia. :)

Nota Kaki : Tahniah kepada korang2 yang rajin komen kat blog aku ni ! lepas ni traffic blog korang akan meningkat. percaya la.. so, apa yang korang tunggu 2? komen la bebanyak ea.. makaseh ! :)


You Might Also Like

4 comments

  1. gajet nie boleh meningkatkan semangat orang untuk menerus mengomen, he

    ReplyDelete
  2. Saya dah pasang. Bolehlah buat carta pengomen setia setiap bulan.

    ReplyDelete
  3. hai, sy datang komen entry awak! hihi

    ReplyDelete
  4. bunda pun dah pasang dah...salam ramadhan,,,

    ReplyDelete

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...