Lady Gaga Berbaju Kimono (entry bergambar)

4:04 PM


Hyeeeeeee you alls! selamat datang ke blog aku. haha.. aku xde cerita pun sebenarnya.. cuma nak bagi korang tengok miss gaga ni pakai baju kimono!!

Pewitttttttttttttttt.. da macam orang jepun.. hahaha..!

it’s GAGA bitch !
Lady Gaga berbaju kimono
Ni mesti ada kaitan dengan waktu album dia release nanti. yela.. dia nak releasekan album dia "ARTPOP" lebih awal kat jepun! untunglah ye orang jepun. dapat tengok gaga secara LIVE. kite ni hanya mampu tengok kat YouTube. tak gitew? hahaha

Lady Gaga berbaju kimono
Ni gambar gaga dari belakang.. ok.. tak over sangat.. aku bagi 5/5 bintang. hahahha! klau korang agak2 nak bgi brapa bintang? 

part yang paling penting bagi aku bila tengok gaga

Kasut / High Heels
Perghh.. pelik tapi benar.. ok ar.. hahaha..aku suke.. teruskan gaga.! 

korang jangan lupa pre-order ARTPOP ye ;) ARTPOP release pada november 11/11/2013! beli on iTunes tak pun boleh klik sini ---> smarturl.it/ARTPOPalbum

Thank you ! :* hahaha..kbye ~


You Might Also Like

2 comments

  1. hahaha..mangsa fesyen terok gaga nih..

    ReplyDelete
  2. Hai.. jemput join GA teman yea..
    hadiah awesome!!
    http://tengkubutang.blogspot.com/2013/11/giveaway-1-year-blog-tengkubutang.html

    ReplyDelete

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...