Lady Gaga kembali membawa ARTPOP !

12:31 PM

Hye you alls! kemain kan tajuk entry aku kali ni. hahaha.. aku nk cerita pasal miss gaga yang aku da lama minat ni.. semenjak form 4 lagi aku start jadi fans dia ni.. hahaha.. :3 


Selepas born this way tour d tamatkan sebab gaga sakit. populariti gaga menurun. pendapatan pun menurun. semua decrease. tapi peminat dia *aku* tetap setia menanti kepulangan gaga ke dalam arena muzik ni. 

sekarang gaga da kembali! yahoo.. kali ni dia membawa album barunya yang bertajuk ARTPOP! ARTPOP! ARTPOP! 

album 2 akan keluar pada : 11 NOVEMBER 2013 !

untuk maklumat lebih lanjut. korang bolah la follow LADY GAGA kat twitter



tq guys sebab sudi baca entry ni. follow la gaga eh ;) *promote..hahaha


You Might Also Like

0 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...