NOVEMBER bulan keramat

12:54 PM



Assalamualaikum and hye semua!!

seperti yang kita sedia maklum. sekarang da masuk 31 hari bulan OCTOBER 2013. esoknya lagi da masuk 1 november! sebelum wan cerita lebih lanjut. layan picture kat bawa ni...

Bye October, Hello November
Da wish "BYE" ngan october ? hahaha.. hari ni hari last kita bersama october 2013.. lepas ni xde da october 2013.. ade pun october 2014.. hahaha..

Back to the topic utama dan paling utama.. aku nak cerita pasal "NOVEMBER BULAN KERAMAT".. mesti korang tertanya2 ni kan.. kenapa aku labelkan bulan november 2 sebagai bulan keramat..??

Aku labelkan november 2 sebagai bulan keramat sebab.. dijangka pada 1 NOVEMBER 2013 ni result keluar. result exam bagi student UiTM (diploma) ! huargghh.. sangat nervous tauuuu..

November
Aku hanya mampu berdoa untuk dapat result yang lebih ok dari sebelum ni. amin.. aminn :') 

"ya Allah.. berikan la keputusan yang cemerlang buat hamba mu ini.." aminnn..

korang yang membaca entry ni pun doa2kan la kami berjaya ye.. :')

pape pun terima kasih sebab sudi baca entry aku ni.. xoxo




Kalau free jom follow wan kat TWITTER : https://twitter.com/MohdRizw


You Might Also Like

0 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...