Bergambar dengan bebeh uitm sabah (sem 3)

7:22 PM

Assalamualaikum dan hye sebagai pembuka bicara untuk entry kali ni. hahahaha! Setelah sekian lama tak berblogging.. akhirnya aku muncul kembali.. bhahahaha

Bebeh UiTM Sabah 2013
Cepatnya masa berlalu. sedar tak sedar aku da pun sem 3 kat uitm sabah ni. sem 3 da berlalu tapi aku still berkawan/rapat ngan bebeh 4 orang (tyna, gwen, jier, patsy) hahaha.. terlalu banyak cerita pahit dan manis bersama. tak akan aku lupakan.

Mereka juga la yang banyak membantu aku kt uitm sabah ni. thank you kamuuu!! hope kita dapat bersama smpai sem 6 dan smbung belajar ke degree sama2.. aammiinnn.. :')

Jokor! jokor! jokor!!! hahahaha

Sekiannnnn.. *entry pendek*

You Might Also Like

0 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...