No more H in my life

7:28 AM

Salam blogger semua! semoga korang sentiasa sihat di samping orang yang tersayang :) selalu je aku online blogger tapi tk de idea nk update. skrg ni ade idea lak nak update.

Dalam entry ni aku nak cerita yang aku da 100% padam memory aku yang ada nama kau "H".. thank you la sesangat sebab beri aku harapan dan cinta "palsu"! :')

plu love shit
Ini balasan yang aku dapat sebab mencintai dan menyayangi kau sangat2 *tahap syg giler2 nak mampus* kalau boleh aku memang tak nak kenal seinci pun pasal kau. tapi da terlambat. aku da jatuh cinta ngan kau. kau cinta first aku. *cinta monyet*

Semoga kau happy dengan apa yang kau buat dengan aku ni.. aku sentiasa doakan kebahagiaan kau. walaupun kau tengah bahagia dengan orang lain. 

Jaga diri bebaik yee.. :') bye



You Might Also Like

0 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...