Manufacturing Account Acoustic - Official Video

11:51 PM

Assalamualaikum dan salam blogger semua! 
tetiba datang mood nak update blog hari ni. haha

Actually, skrg ni aku da sampai kt umah. yuhuuu. aku balik rumah! tak tahan duk hostel (UiTM Sabah). rasa macam duk dlm penjara pun ade. huhu. sabo jew la. 

Ok la back to the topic utama. aku nak share video yang aku dan member2 group account buat. video ni amatuer je. xde edit2. sebelum korang play video 2. aku nak perkenalkan member aku yg dlm video 2. yg lelaki nama dia "Step" then yg perempuan 2 "Erra" :) ok enjoy!


Habiss! kan aku da cakap ni amatuer.. video ni sebenarnya utk assignment account kt uitm sabah. hahaha. 
ok la itu je entry pada kali ni. ;)



You Might Also Like

1 comments

  1. Salam kenal! Saya dari team Kumpulbagi. Blognya nice. Anda upload banyak foto dn video.
    Jika Anda mau mempromosikan blognya lagi dan share files dengan gampang kunjungi page kami di: www.kumpulbagi.com
    Semuanya gratis, cepat dan tanpa limitasi. Anda bisa upload sebanyak files (audio, video, pdf, jpg, dll.), membuat koleksi berkas dan bagikan dengan lainya.
    Coba servis kami tanpa registrasi:)

    ReplyDelete

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...