Presentation BEL312 SEM 4 UiTM SABAH

8:33 AM

Assalamualaikum dan salam 1blogger semua!! Hari yang sangat memenatkan otak aku. hal maklum la seharian ni aku busy mencari maklumat dan buat slide tentang company yg aku pilih 2 untuk presentation Bel312 hari isnin ni! huarghh!
btw, Bel312 (English for occupational purposes)

Tired for presentation bel312 sem 4 uitm sabah
Aku sangat sedih gak la. sedih sebab classmate aku mcm kenakan aku je. semua yg pro speaking english pilih nombor belakang2. yg tinggal nombor depan2 je. terpaksa la aku dapat nombor 3. orang ketiga yang akan presentation isnin ni. tk pe.. tk pe.. wish me luck guys!! :')

Btw, khamis depan kalau tak de halangan aku nak balik rumah. da macam homesick! aku tk de selera nak makan makanan kt cafe. da hari2 makan ayam. rasa muak! nak makan masakan mak aku. :'( 
....
...
....................... 
..thank you.. ^_^

You Might Also Like

0 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...