Balik bercuti sempena Hari Raya Aidiladha

12:31 AM

Assalamualaikum dan salam blogger semua! jyeaahhh! exam ada 1paper lagi. tapi aku da balik rumah da. hahaha. alhamdulillah mlm rabu lagi aku selamat sampai kat rumah mak & ayah tercinta ni.

Perjalanan dari terminal inanam "Station Bas Express" sampai ke rumah parents aku mengambil masa selama 6 jam. perghh! bayangkan korang kena duduk 6 jam dalam bus express 2. tak sakit punggung korang duduk? hahahaha. rasa nak nangis pun ada. tapi apakan daya. ini je cara yg terbaik nak balik rumah parents. 

Kalau nak ikut flight memang tk la. sebab mna ada airport terdekat dngn rumah parents aku 2. yg ada pun airports sandakan. mengambil masa 1 setengah jam gak baru sampai rumah. fuhhh. Alhamdulillah la sebab semua berjalan dengan lancar.

Bus Dyana Express (Double Decker) punya kembar siam. hahaha
Yang syoknya kali ni aku naik Bas Dyana Express (Double Decker)! syookkk. aku duduk kt atas. hehe. tinggi je kan. ramai gak member2 yg gtau bahaya naik double decker ni. tapi ok je aku rasa. syukur gak la. xde pape masalah. 

Beraya kt rumah parents tercinta!! paper exam aku akan bersambung pada 12 oktober 2014. paper costing!! dalam minggu depan 8hb oktober 2014 baru aku balik hostel. tapi kali ni bukan berseorangan. aku balik dengan shaaa!! yuhuuuu!!

Sha da bagi booking tiket awl2. 8hb pagi kami akan gerak balik ke kota kinabalu. yuhuuuuu. kalau ada kwn ok gak. tak la bosan sngt duk dalam bas yg krik krik ni. hahaha.

Ok la. buat kengkawan UiTM yg balik kampung sempena cuti raya 2. berhati2 la ye. ingt safety first ;) doa sebelum jalan. mintak restu dan maafkan semua org. In Shaa Allah semuanya baik2 dan selamat sampai ke destinasi. :) SELAMAT BERCUTI!! 


You Might Also Like

0 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...