Kucing kesayangan mati kena pijak kereta

4:48 AM

Ya Allah.. sedihnya bila dapat berita yg kucing kesayangan aku (yg colour coklat) mati kena pijak kereta. kereta abg & kakak ipar aku. :'( kenapa la time2 mcm ni dia mati.

Aku nk cerita sikit pasal kucing aku ni. kucing kesayangan aku ni sebenarnya banyak tapi yg dua dlm pic 2 je yang aku paling syg. dua2 anak beranak. mama dia yg colour coklat putih dan anak dia yg colour kelabu putih 2.

Kucing kesayangan
Family aku da lama jaga kucing ni. semenjak mama dia kecil lagi. sampai la anak dia sama besar ngan mama dia. kira da lama. da hampir berapa tahun da. 

Tapi umur mama dia tak panjang. baru je mama dia mati. xsampai seminggu da mama dia pergi. kesian anak dia. mama dia la yg selalu temankan anak dia yang da besar ni.

Anak kucing aku
Mcm ni ceritanya. Kakak ipar aku nk jalan. dia panaskan la enjin keta dia 2. da 10 minit panaskan enjin, dia pun terus jalan. pada mulanya dia jalan slow2 then tetiba terdengar suara kucing kesakitan. kakak ipar aku 2 kluar la dari keta, dia tengok kucing 2 da mati kena pijak ngan tayar keta dia. sobsobsss..

Tragisss sungguh. ni la akibatnya apabila ada kereta dan kucing kt rumah. :'( abg aku kata, kucing 2 tak dapat diselamatkan da. sebab kepala dia yang hancur kena pijak. ya Allah. sedihnya. rasa nak nangis je aku rasa!!!!!!!!!!

Da lama aku jaga kucing 2. :'( xda kucing da dpt ganti tempat dia. kucing 2 memahami aku. bila aku sedih. mesti dia datang pegi tempat aku. mcm tau2 je aku tengah sedihkan. :'( Ya Allah. jagakan la kucing aku 2. aku sangat merinduiinyaaa. :'( 






You Might Also Like

0 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...