40 Days Falling in Love with You (24 January 2015)

11:10 AM


Lagoon, Kota Kinabalu, Sabah
Salam blogger semua! hari ni genap la 40 hari aku bersama kekasih hati. xD hahaha. cepat je masa berlalu. rasanya baru je kenal dengan dia. walaupun baru je kenal dengan dia ni. aku suka dengan dia. aku suka dia. cehh. nk berjiwang jap. korang jangan muntak lak. hahahahaha

Pape pun thank you kepada kekasih hati yang aku bagi gelaran "Capital S". ni bukan encik sotong tau. hahaha. ni ikan kayu punya yang terbaik dari ladang. hahahaha gurau je.

Thank you for everything. Im so happy to be with you, to have you. I promise to keep safe ur heart and I promise to dont hurt you heart. ;) *play lagu sam smith - stay with me* hahaha

Ada masa aku upload lagi gambar2 yang menarik. gambar kt atas ni salah satu tempat yg dia suka. tempat date yang sesuai katanya hehe ;) 


You Might Also Like

0 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...