Tawaran Review Produk Dan Instagram! Murah!

12:55 PM


Assalamualaikum & Hai semua! Lama da tk update blog ni. tetiba semangat nk update blog ni datang balik. Aku update blog ni sebenarnya nak gtau kat korang semua. Aku ada buat tawaran terbaik dari ladang untuk meREVIEW produk & instagram kat twitter.

review produk & instagram (murah)
Jangan risau harga terbaik dari ladang gaiss. kira normal la kn review produk & IG hanya RM10! tapi ni bukan review yg macam kt instagram tu. rm10 hanya 48 jam bagai. 

Yang ni memang terbaik dan MURAH! 

KENAPA KORANG PATUT REVIEW PRODUK & IG DENGAN AKU??

Tengok gambar kt bawah ni. ahh ni twitter aku. sila tengok dengan jelas jumlah "FOLLOWERS" aku. ni bukan auto follow tau. semua yang follow aku tu memang manusia yang masih hidup dan aktif dalam dunia twitter. haha

TWITTER WAN H (MOHDRIZW)
Sila tengok gambar kt bawah ni. tweet aku mencapai 7.4 million impressions dalam masa 28 hari!! 262.5K impressions per day. korang tahu impressions tu apa? kira mcm jejak atau jumlah orang yang tengok tweet aku. masyuk weyhh.

TWITTER WAN H (MOHDRIZW)
Ni salah satu tweet aku yang paling banyak Retweet "43,773 RETWEET" sebenarnya banyak lagi. lebih dari 10 tweet aku yang dapat 10K retweet. dan setiap tweet aku mesti lebih 100 Retweet walaupun aku tweet "good morning" je. haha

famous tweet
Korang tunggu apa lagi? jom beriklan dengan aku. murah2 je. kalau korang berminat. boleh PM aku kt twitter. jangan segan2 tau. tak rugi kita laburkan sikit untuk dapat untung yang lebih. jangan risau. aku tk makan orang, bukan scammer. kita masing2 tolong.

Kalau berminat nk promote produk ke, insta ke, acc twitter ke. sila PM laju2. hehe..

Terima kasih semua sbb sudi baca smpai habis ;)




You Might Also Like

0 comments

Mohd Rizwan. Powered by Blogger.

Cerita Menarik

Kerana Mak Mertua, Isteri Kena Talak 3

Cerita ni bukan rekaan semata-mata mahupun drama dalam tv. tapi ni betul-betul terjadi. tak nak cakap panjang jom baca cerita sebenar dari ...